5-7 березня у Львові відбувся тренінг для тренерів (ТОТ) 📚✨ за короткостроковою програмою «Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу» 🎓💙 в межах проєкту «Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного конфлікту в Україні, Фаза 2» 🇺🇦, який реалізували Міжнародний благодійний фонд «Карітас України» 🤝 спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» 🏫 та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» у співпраці з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» 📖.
🔹 Мета: набути знань, умінь, навичок та інструментів 🎯 для організації та проведення тренінгів з психосоціальної підтримки педагогів та інших учасників освітнього процесу, їх емоційного благополуччя 😊, розвитку м’яких навичок 🤲 та подолання труднощів у кризових умовах 🌍.
👩🏫 Тренери-експерти:
✔️ Валентина БАЛАХТАР, д.психол.н, проф., професорка ДЗВО «Університет менеджменту освіти», керівниця Центру професійного зростання «PsyUpgrade» 🧠
✔️ Тарас КАРАМУШКА, к.психол.н., доцент кафедри соціальної психології Київського інституту сучасної психології та психотерапії 👨🏫
✔️ Любомира ТЯГУР, докторка філософії (PhD) з психології, доцентка ДЗВО «Університет менеджменту освіти», консультантка, казкотерапевтка, психотерапевтка 🎭💬
Сучасний освітній процес – це не лише навчання 🎓, а й постійна адаптація до змін, стресових ситуацій ⚡ та нових викликів, що впливають на психологічний стан учнів, студентів, викладачів і всіх учасників освітнього процесу. Тому психосоціальна підтримка є не розкішшю, а необхідністю ❤️, що дозволяє поглибити розуміння динаміки емоційних станів та почуттів людини, яка перебуває у тривалому стресі 😔➡️😊, етапів «розгортання» опірних сил організму людини 🏋️♂️, та впливу травми на особистість та освітній процес 🧠.
💡 Учасники тренінгу змогли:
✅ розвинути вміння виявляти внутрішні ресурси для підтримки себе та інших 🤝
✅ аналізувати емоційні стани та визначати етапи стресу 🔍
✅ застосовувати стратегії підвищення стійкості 🌱
✅ освоїти техніки емоційної саморегуляції 🧘♂️
✅ використовувати дихальні техніки, техніки візуалізації та аутогенне тренування 🌬️💭
🌟 Родзинкою стало опанування технологічного та методичного інструментарію 🛠️ для розробки програми тренінгів з урахуванням потреб аудиторії та адаптації стратегій роботи до різних типів учасників освітнього процесу.
💬 Інтерактив сповнив учасників рішучості та натхнення 💪✨ зміцнювати психосоціальну підтримку в освітньому середовищі, покращувати навички взаємодії, планування 📝 та впровадження ефективних підходів для створення безпечного й ресурсного простору 🌍 для всіх учасників освітнього процесу.
🤍 Ми дякуємо:
🙏 Марині МАРТИНЕНКО, менеджерці проєкту «Стійкість і розвиток: психосоціальна підтримка в освіті в умовах воєнного часу в Україні»
🙏 Зоряні Лукавецькій, керівниці напрямку «Освіта, формація та захист дітей» Карітасу Україна, за можливість бути дотичними й сприяти професійному й особистісному зростанню фахівців «Карітас України» 🌍.
❤️ Дякуємо учасникам за вашу активність, бажання і прагнення опановувати нові вміння і навички 💡 заради створення психологічно безпечного простору в освітніх закладах 🏫.
🇺🇦 Дякуємо ЗСУ за можливість жити, навчати і навчатися! 💙💛
Щоб залишити відгук ви маєте бути авторизовані.