З 26 до 31 січня 2025 року інтенсивно працювала Школа з ефективного менеджменту соціальної роботи та системи соціальних послуг у територіальній громаді, яку організовано за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та Європейського Союзу «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні» спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» у співпраці з ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
Мета заходу: розвинути та вдосконалити здатність планування, організації, мотивації та контролю у представників/-ць громад з метою досягнення координації людських, фінансових, технологічних та інших ресурсів, необхідних для ефективного менеджменту соціальної роботи та системи надання соціальних послуг на рівні територіальних громад.
Активними учасниками Школи стали представники/ці з Дніпропетровської, Миколаївської, Полтавської, Сумської, Чернівецької, Чернігівської та Харківської областей
Координатором і модератором Школи стала Валентина Балахтар, керівниця Центру професійного зростання «PsyUpgrade», голова ГО «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх», д. психол. н., проф., ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (УМО).
Експертки і тренерки – Олена Бондарчук, д. психол. наук, проф. ДЗВО УМО; Катерина Павленок, PhD з психології, доц. НУ «Львівська політехніка»; Наталія Пінчук, к.психол.н., доц., ДЗВО УМО; Любомира Тягур, PhD з психології, доц., ДЗВО УМО; здобувачі PhD з психології: Юлія Волошина та Олександр Назарук, ДЗВО УМО та Ганна Левкіна, експертка з розвитку соціальних послуг.
Програма Школа поєднувала інтерактивні лекції і безліч практичних вправ, які сприяли розвитку вдосконаленню вмінь і навичок аналізу й визначенню потреб громади (громадян) у наданні соціальних послуг; планування, організації, мотивації та проведенню оцінки якості організації соціальної роботи та управління системою розвитку і надання соціальних послуг в громаді, інформування й залученню громадян до моніторингу системи розвитку соціальних послуг на місцевому рівні, взаємодії з громадськістю тощо. Неймовірно цікавими і захоплюючими виявилися діагностика ресурсів особистості у контексті надання соціальних послуг та управління цим процесом. А завершальним етапом стала розробка Дорожньої карти як стратегічного інструменту ефективного менеджменту з розвитку системи соціальних послуг у власній територіальній громаді для учасників з 15 громад.
Школа завершилась, мету досягнуто. Учасники сповнені рішучості, натхнення посилити спроможність своєї громади якісніше надавати соціальні послуги, покращити здатність планування, організації та контролю щодо розвитку системи соціальних послуг
Ми дякуємо програмній координаторці Олені Рудич, аналітикині й координаторці, аналітикині, експертці Школи Наталії Осипенко за можливість бути дотичними й сприяти професійному й особистісному розвитку фахівців соціальної сфери.
Дякуємо директорці Івано-Франківської філії КИЙ АВІА Наталії Куштапіній за неймовірну логістику, цікавезні екскурсії і постійний, щохвилинний супровід усіх учасників.
Дякуємо учасникам за їхню активність, бажання і прагнення опановувати нові вміння і навички заради ефективного менеджменту соціальної роботи та системи соціальних послуг у територіальній громаді
Дякуємо ЗСУ за можливість жити, навчати і навчатися
Щоб залишити відгук ви маєте бути авторизовані.