Особливості соціокультурної комунікації в системі соціального забезпечення та соціального захисту
Бачити не означає розуміти,
розуміти – означає бачити!
Ви бачите речі не такими, які вони є,
а такими, якими ВИ є.
Ерік Баттерворт
Розуміння особливостей соціокультурної комунікації в системі соціального забезпечення та соціального захисту має низку ключових осо6ливостей, які вıдıграють важливу роль у формуванні ефективної взаємодії між посадовими особами ОМС, фахівцями соціальної роботи, клієнтами та громадою загалом.
Андрій ЄРМОЛЕНКО, кандидат політичних наук, доцент, доцент кафедри ФОД ДЗВО «Університет менеджменту освіти НАПН України, директор «Міжнародного університету професійного розвитку “ЛЕВЕЛ АП» важливу увагу приділив врахуванню культурного контексту клієнтів, інтердисциплінарного підходу, використанню цифрових технологій
Особливий інтерес і дискусію викликали розподіл культур за типом свідомості населення (парадигми), біографії поколінь та їх ціннності, а також емпатію. Адже фахівцям, щоб комунікувати зі світом, постійно оновлювати інформацію про те, що відбувається, і розуміти, коли треба надати допомогу. Якби ми не відчували емпатії, кожен робив би що хотів – у нас не працювали б жодні соціальні норми чи правила
Курси підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області організовано за сприяння UNHCR Ukraine – Aгентство ООН у справах біженців в Україні спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» з ініціативи і підтримки Департамент соціального захисту населення Чернівецької ОДА .
Разом переможемо!
#Aгентство_ООН_у_справах_біженців_в_Україні
#Центр_професійного_зростання_PsyUpgrade
#ДЗВО_Університет_менеджменту_освіти_НАПН_України
Щоб залишити відгук ви маєте бути авторизовані.