Толерантність як чинник успішної комунікації у сфері соціального захист
Толерантність – це ключ до ефективної комунікації у будь-якій сфері, особливо в такій чутливій, як соціальний захист. Коли ми говоримо про соціальний захист, маємо на увазі роботу з людьми, які часто опиняються у складних життєвих ситуаціях, мають різні соціальні та економічні статуси, культурні особливості та світогляди. У таких умовах толерантність стає не просто бажаною рисою, а необхідною умовою для успішної роботи. Ці та багато інших були розглянуті в одній з тем курсів підвищення кваліфікації для посадових осіб ОМС та фахівців соціальної роботи, які навчались за спеціально розробленою програмою «Діяльність громад у забезпеченні права громадян на соціальний захист» в рамках підтримки місцевої системи соціального захисту для допомоги внутрішньо переміщеним і особам, постраждалим від конфлікту
Лекторка: Олександра БРЮХОВЕЦЬКА – д. психол.н., проф., завідувачка кафедри психології та особистісного розвитку Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України
Курси підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців соціальної роботи у сфері соціального захисту Чернівецької області організовано за сприяння UNHCR Ukraine – Aгентство ООН у справах біженців в Україні спільно з Центром професійного зростання «PsyUpgrade» у співпраці з ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України та громадською організацією «Центр суспільних інновацій і партнерства «Успіх» з ініціативи і підтримки Департаменту соціального захисту населення Чернівецької ОДА .
Разом переможемо!
#Aгентство_ООН_у_справах_біженців_в_Україні
#Центр_професійного_зростання_PsyUpgrade
#ДЗВО_Університет_менеджменту_освіти_НАПН_України
Щоб залишити відгук ви маєте бути авторизовані.